Известие

Collapse
No announcement yet.

Прокапа някаде отдоло 147 jtd 115 к.с.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Прокапа някаде отдоло 147 jtd 115 к.с.

    Здравейте.Имам следния проблем.Прокапа някаде отдоло и немога да разбера от каде.И това което капе наи вероятно е вода.Мислех си да не е антифриз,но не е сладко,а по принцип антифриза е сладък.Някои ако може да помогне.Колата е Alfa Romeo 147 jtd 115 к.с.Благодаря.

  • #2
    Най-добре да я качиш на канал и да огледаш по-обстойно.Няма начин да не видиш откъде е теча.
    Така от дистанция трудно може накой да помогне
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 120hp 2001 red
    Suzuki IGNIS 1.3 VVT 93hp LPG 2005 grey
    http://www.family-sozopol.com/

    Comment


    • #3
      Рано или късно ще ти светне някоя "лампа" и ще разбереш какво е точно. Разбира се най-добрият вариант е да отидеш в някой сервиз да я погледнат.
      Alfa Romeo Alfetta GTV 1800
      Alfa Romeo 164 3.0 V6

      Comment


      • #4
        Колега, ти си до колата и не можеш да видиш от къде капе, как някой от форума може да го направи? Отвори си капака и огледай внимателно всички маркучи и съединения. Ако не се вижда отгоре, лягай отдолу. И не разбрах как така капе вода, щото антифриза бил сладък?! С какво ти е пълна охладителната система, с вода или с антифриз? Виж и нивото в казанчето как е.
        156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

        Comment


        • #5
          Добре де, мислил си че може да е антифриз, щото вероятно мислиш че си с антифриз, а казваш че най вероятно е вода......вода няма откъде да дойде, освен от одушника на климатика.......или имаш замръз под корите на чистачките, или някъде там, тя се стопява от време на време(гледам че си от СТЗГ, а тук денем си е над нулата) и почва да тече.....при всички случай трябва сам да разбереш, или да идеш някъде да погледнат, щото всички форумни светила да се съберат, освен да ти изредят 2342 места от който може да капе, нищо друго не може да направят.....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            Може да е при водната помпа.На едно маркуче скобата се беше прецакала и се отпускаше сама.Сложих нова и всичко се оправи.
            sigpicAlfa Romeo 147,1.9JTD(115hp)

            Comment


            • #7
              Провери си датчика за вода отдолу на нафтовия филтър, с времето се прецаква уплътнението и капе по малко нафта. При мен даже се просмукваше по кабеляка и ми капеше в краката, излекувах проблема като смених датчика
              Giulietta 1,6 JTDm 2013
              156 SW 1,9 JTD 2003

              Comment


              • #8
                Благодаря на всички за мненията.Качвах я на канал но пак и не разбрах.Когато не е запалена не капе,кагато я запала минават около 5 мин и тогава започва и виждам че само се отича по картера,но немога да разбера точно от каде е проблема.Ще видим ще я закарам на някои да я погледне.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mariqn.rusev Покажи съобщение
                  Благодаря на всички за мненията.Качвах я на канал но пак и не разбрах.Когато не е запалена не капе,кагато я запала минават около 5 мин и тогава започва и виждам че само се отича по картера,но немога да разбера точно от каде е проблема.Ще видим ще я закарам на някои да я погледне.
                  Баш нафтица капе, провери си датчика за вода в нафтата отдолу на горивният филтър (намира се зад мотора, централно горе под чистачките).
                  Giulietta 1,6 JTDm 2013
                  156 SW 1,9 JTD 2003

                  Comment


                  • #10
                    Събота и Неделя ще проверя и като остановя какъв е проблема ще пиша.Благодаря на всички за мненията.

                    Comment


                    • #11
                      Здравеите колеги.Разбрах какво е капало,не е била никаква вода а нафта и то от помпата.Разглобихме с баща ми колата...то голям ташак,за да свалим помпата трябваше да свалим ремака и някои ролки,както и да е.Свалихме помпата,развихме болчетата на едното капаче,и видяхме че гумичката(опръстен) не става.Сменихме я,сложихме помпата,ценровахме ремака и ролките,сглобихме всичко.Запалихме колата и всичко си беше наред,е поне за сега.

                      Comment


                      • #12
                        Колеги, използвам темата на колегата, щото става въпрос за теч на нафта от гумените горивопроводи към нафтовия филтър - Алфата от подписа.

                        Та днес се наложи да го разхлабя и попреместя, за да извадя вакуумното резервоарче, което е под него, за преглед (изчезна ми вакуума за турбо-геометрията, но това е друга тема). След сглобяването и даване на контакт плисна нафта от две места, и двете - нафтови маркучи към филтъра, но само втъкнати без скоби. Олях с нафта целия кош, синът бе изкъпан в нафта, добре, че не се запалихме! Явно с разместването на филтъра и огъването на маркучите съм ги отлепил от тръбите и нафтата ливна яко. Стегнах ги със скобички и сега е наред.

                        Та въпросът ми е - при вас стегнати ли са всички тези маркучи със скоби, или са лепени с нещо? Тва второто е глупаво предположение, ама при мен така е изкарала цяла година без проблеми, налягането там е много високо, а и при огледа не открих следи от скоби върху тях.
                        Last edited by Zarini; d.m.y г., 23:39.
                        Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
                        Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

                        Comment


                        • #13
                          Дааа, снощи имах пак проблем с теч на нафта от маркучите на нафтовия филтър.

                          Оказа се, че маркучите са пластмасови, термосвиваеми, и поразместят ли се, никакви скоби не помагат. Сменихме ги с гумени, стегнахме ги със скоби и сега май всичко е на Шест
                          Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
                          Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

                          Comment

                          Working...
                          X